16 Şubat 2008

Evde Ne Yapılmaz?

Şimdi eve tıkılıp kaldım ama napıyorum bilmiyo kimse öncelikle Heroes izledim ilk bölümden başlayarak 1. sezonu alnımın akıylan bitirdim. Mütiş bi dizi nası sürükleyici nası sürükleyici anlatamam. Bu bölüm bitince uyurum artık diyo insan ama olmuyo sonu öyle bi bitiriyolar ki ağzın açık kalıyosun bide meraklı bi insansan hiç dayanamazsın. Şimdi 2. sezona başlıcam ama yavaş gitcem onda 11 bölüm var çünkü sorası çekilmemiş neyse işte öyle herkes izlesin heroes. Odamın adınıda Heroes koydum okadar çok sıyırdım yani. Neyse bide Across The Universe die bir film izledim ezgicim beyazıtlarda saolsun. Çok güzeldi onuda herkes izlesin kesinlikle soundtrackler çok iyi coverlanmış zaten film The Beatles şarkılarından oluşuyo izlenmeli anlatılmaz. Bide evde yaptığım diğer şeyler arasında uyumak yemek yemek bide örgü örmek mediteyşın oluyo bana siliyorum derdi kederi aklımdan amaaaan :p abarttım örgü konusunu uzuncanak bi hırkamı yelek mi kazakmı (hepsini birbirine karıştırıyorum) ne öle bişey örüyorum mütiş sıcak tutcak beni. Delimiyim neyim. Ev kızı oldum evlenip çoluk çocuk zamanım gelmiş ppüeeeeeee saçmalıyorum oooolllllleeeeeeyyy demekki yaşıyorum selametle

Hiç yorum yok: