16 Şubat 2008

Gitsemmi ki yoksa oyuncu olarak mı kalsam

Tanıdık bi senarist arıyorum onunda tanıdığı bi yönetmen olsun istiyorum. Ben senariste diyimki abi şimdi sen beni mütiş ünlü bi keman virtüözü yap gani gani paralar içinde yüziyim oda yazsın versin yönetmene bende yaşiim sora senarist şş ben sıkıldım zengin hayatından homeless yap beni beş parasız sokaklarda kaliim kimsesiz zavallı bi insan oliim diyim oda yazsın versin yönetmene bende yaşiim sora yine sıkıldım şşş şimdide dünya turuna çıkmak isteyip de bi türlü parayı denkleştiremeyen sora otostopta karar kılan bi öğrenci yap beni yollarda geçen hikayeyi anlat ver yönetmene bende yaşiim sora sıkıldım ver elime bi karavan Norveçte yaşiim diyim istiyorum evet bunları çok istiyorum gerçekten istiyorum. Oyuncumu olsam lan. Buarada Norveç 100 bin işçi alcakmış gitsemmi acaba?

Hiç yorum yok: